Oferta de Treball: Administratiu/iva (AA-01-24)

Actualitzat el 12 de gener de 2024

Lloc vacant: Administratiu/iva (1 plaça)

Localitat: Castelldefels (Barcelona)

Jornada: Completa de 37,5 hores setmanals (35 hores a l’estiu). Facilitats per la conciliació familiar.

 

Funcions específiques:
  • Introducció d’informació al sistema informàtic ERP.
  • Gestió de viatges i mobilitat de l’equip CREDA – Relació amb l’agència de viatges.
  • Arxiu de documentació bàsica i confidencial.
  • Compra de material d’oficina i gestió d’altres despeses i adquisicions.
  • Suport en la gestió de projectes.
  • Suport a la gerència en tasques administratives.
  • Gestió de les agendes del director.

 

Requisits:
  • Formació mínima de Cicle Formatiu de Grau Mig.
  • Es valorarà experiència en gestió de subvencions públiques.
  • Es valorarà experiència amb el programa de gestió Fundanet (ERP).
  • Domini avançat del paquet office.
  • Bon domini d’anglès (mínim nivell B2), català i castellà.

 

Mèrits específics:
  • Experiència en gestió de projectes de recerca.
  • Experiència en comptabilitat.

 

Més informació a: Oferta de treball: administratiu/iva

Referència: AA-01-24

Data límit d’inscripció: dimecres 31 de gener de 2024. Procés de selecció tancat!

 

*Al CREDA garantim una igualtat d’oportunitats i tractament per totes les candidatures rebudes per mitjà dels processos de selecció. Així, ens comprometem a evitar qualsevol estereotip, actitud o actuació discriminatòria per raó de sexe, origen racial o ètnic, religió o ideologia, orientació sexual, identitat de gènere, edat, discapacitat o qualsevol altra condició o circumstància personal o social. Tanmateix, al nostre centre seguim una política d’integració amb relació als col·lectius vulnerables, pel qual ens comprometem a reservar les places en un primer torn al personal amb discapacitat.

Leave a Reply