Actualitzat el 12 de gener de 2024
Lloc vacant: Administratiu/iva (1 plaça)
Localitat: Castelldefels (Barcelona)
Jornada: Completa de 37,5 hores setmanals (35 hores a l’estiu). Facilitats per la conciliació familiar.
Funcions específiques:
- Introducció d’informació al sistema informàtic ERP.
- Gestió de viatges i mobilitat de l’equip CREDA – Relació amb l’agència de viatges.
- Arxiu de documentació bàsica i confidencial.
- Compra de material d’oficina i gestió d’altres despeses i adquisicions.
- Suport en la gestió de projectes.
- Suport a la gerència en tasques administratives.
- Gestió de les agendes del director.
Requisits:
- Formació mínima de Cicle Formatiu de Grau Mig.
- Es valorarà experiència en gestió de subvencions públiques.
- Es valorarà experiència amb el programa de gestió Fundanet (ERP).
- Domini avançat del paquet office.
- Bon domini d’anglès (mínim nivell B2), català i castellà.
Mèrits específics:
- Experiència en gestió de projectes de recerca.
- Experiència en comptabilitat.
Més informació a: Oferta de treball: administratiu/iva
Referència: AA-01-24
Data límit d’inscripció: dimecres 31 de gener de 2024. Procés de selecció tancat!
*Al CREDA garantim una igualtat d’oportunitats i tractament per totes les candidatures rebudes per mitjà dels processos de selecció. Així, ens comprometem a evitar qualsevol estereotip, actitud o actuació discriminatòria per raó de sexe, origen racial o ètnic, religió o ideologia, orientació sexual, identitat de gènere, edat, discapacitat o qualsevol altra condició o circumstància personal o social. Tanmateix, al nostre centre seguim una política d’integració amb relació als col·lectius vulnerables, pel qual ens comprometem a reservar les places en un primer torn al personal amb discapacitat.